Suruõhukatkestuste aktiivne vältimine – blogipostitus

Parem karta, kui kahetseda: kuidas aktiivselt vältida katkestusi suruõhuvarustuses

Hirm suruõhuvarustuse häirete ees on kõigi suruõhukasutajate jaoks juba teada. Sest kui kompressorjaam ei tööta, ei toimu enamasti ka tootmist. Seepärast on seda olulisem, et kompressorid ja tootmiseks kasutatavad komponendid on juba varasemalt katkestusteks ettevalmistatud. Oma blogipostituses selgitame, mida peate selleks tegema.

Kompressorjaam koosneb paljudest komponentidest. Suurem osa neist on valmistatud püsivaks kasutuseks. Kuid mõned osad siiski kuluvad. Regulaarse hooldusega saab kulumist sihipäraselt vähendada. Vältida saab ebavajalikke töökatkestusi ja tagada tõhusa töö.

Üks näide: vedeliku sissepritsega kruvikompressori plokki määritakse õliga. Vedelik vananeb pärast teatud arvu töötundide möödumist ja seda tuleb vahetada. Sama toimub õlifiltri ja õlieraldusfiltri elemendiga. Nagu auto puhulgi, tuleb teatud komponente regulaarselt vahetada, et tagada häireteta töö. 

KAESER AIR SERVICE hooldab teie kompressorjaama ja tagab maksimaalse töövalmiduse.
KAESER AIR SERVICE tagab teie kompressorjaama usaldusväärse talitluse.

Sama kehtib suruõhu tootmise kohta. Kui vastavaid osi ei hooldata regulaarselt, väheneb suruõhu kvaliteet. See võib põhjustada teie suruõhu kasutuses puudujääke. Aga see ei ole veel kõik. Tootvate komponentide ebapiisav hooldus võib kiirelt põhjustada ebavajalikult kõrget diferentsiaalrõhku. Siin tuleb arvestada järgmisega: juba 1 bar kõrgem rõhk tähendab kuus (6) protsenti rohkem energiatarvet.

Professionaalne hooldus on hädavajalik

Suruõhutehnikas on kaks olulist aspekti: esimene on väga palju keerulisemaks muutunud komponendid. Teine on ohutuse aspekt. Veelgi tõhusama töö tagamiseks peavad suruõhusüsteemid vastama kõrgematele nõuetele. Seda saab tagada ainult juhul, kui komponendid muutuvad keerulisemaks ja masinad tehniliselt veelgi nõudlikumaks.

Sellise keerulisusega saavad pädevalt toime tulla ainult koolitatud töötajad. KAESERi hooldustehnikute tööajast kulub keskmiselt seitse protsenti koolitusteks. Nende käigus saavad nad regulaarselt uusi teadmisi, et neil oleks võimekus hooldada kogu suruõhusüsteemi alates kompressorist ja tootvatest komponentidest kuni juhtimissüsteemini välja.

Ainus erand: teisaldatavate ehituskompressorite valdkonnas saab lihtsaid hooldustöid teha ka ise. Seoses sellega pakub KAESER spetsiaalseid koolitusi ettevõttevälistele töötajatele. Kuid tähelepanu! Keerulisemad tööd tuleks lasta teha KAESER AIR SERVICE’i proffidel.

Teine aspekt – ohutus – ei ole vähem tähtis. Sest teatud komponentide hooldamisel tuleb olla äärmiselt ettevaatlik. Eraldi selleks koolitatud hooldustehnikud teavad täpselt, mida teha. See vähendab märkimisväärselt vigastuste ohtu.

KAESER AIR SERVICE kasutab teie kompressorjaamas optimaalset kogust suruõhku.
KAESER AIR SERVICE on kohal, kui vaja.

Suurepärane klienditeenindus tagab suruõhu kättesaadavuse

Tipptasemel klienditeeninduse jaoks on ülimalt oluline intensiivne ja eelkõige isiklik kontakt operaatoriga. Seepärast nõustab KAESER kliente kohe algusest peale individuaalselt ja pädevalt. Kui helistate meile, saate rääkida kohe inimesega, kellel on tehniline oskusteave. See on otsustav erinevus.

Pilk tulevikku: energiatõhususe ja kestlikkuse puhul muutub üha olulisemaks eeskujulik klienditeenindus. Suurepäraselt hooldatud suruõhusüsteemid tagavad lisaks energiat kokkuhoidvale suruõhuvarustusele ka parima suruõhu kättesaadavuse ja pika kasutusea.